A DVD Galaxis Kft. Panaszkezelési Tájékoztatója
Tisztelt Ügyfelünk!
A DVD Galaxis Kft (a továbbiakban: DVD Galaxis Kft, vagy társaság) munkatársai mindent megtesznek annak érdekében, hogy Önt a lehető leghatékonyabban szolgálják ki, és Ön a Társaság szolgáltatásaival, termékeivel maradéktalanul elégedett legyen.
Időnként előfordulhatnak azonban olyan esetek, amikor Ön és a Társaság között véleményeltérés jelentkezik. A Társaság célja, hogy ezen eseteket gyorsan és mindkét fél számára megnyugtató módon rendezze.
Jelen, Panaszkezelési Tájékoztató elnevezésű dokumentummal a Társaság segítséget kíván nyújtani abban, hogy termékeivel, szolgáltatásaival, vagy ezek minőségével, Ügyintézői magatartásával, vagy bármely más témával kapcsolatban felmerült panaszát milyen módon terjesztheti elő.
Ennek érdekében kérjük, hogy figyelmesen olvassa el Tájékoztatónkat, mely az esetleges bejelentésekkel, észrevételekkel és panaszos ügyek kezelésével, valamint ezek eljárási módjával kapcsolatos tudnivalókat tartalmazza.
Figyelmét és együttműködését köszönjük!
DVD Galaxis Kft
A DVD Galaxis Kft (továbbiakban DVD Galaxis Kft vagy „Társaság”) szolgáltatásaival, eljárásával, az ügyintézés módjával, ügyintézőinek magatartásával kapcsolatosan és bármely a Társaság tevékenységével kapcsolatosan észrevételt, panaszt nyújthat be a Társaság Ügyfele.
A panasz megtételének joga alapvető fogyasztói jog, a Társaság a panasz befogadásáért, kivizsgálásáért és megválaszolásáért az ügyféllel szemben külön díjat nem számít fel. A Társaság biztosítja, hogy az ügyfelet semmilyen hátrány ne érje panasz megtétele miatt.
A panasz bejelentése
Az Ügyfél e-mail útján nyújthatja be írásbeli panaszát Társaság részére, az kisautok@dvdgalaxis.hu e-mail címre.
A DVD Galaxis Kft munkatársai az ügyfél erre irányuló kérelme esetén tájékoztatást nyújtanak a panaszkezelési eljárásról, és arról, hogy az eljárás milyen szakaszban van.
A DVD Galaxis Kft munkatársai a panasz beérkezését követően megvizsgálják azt, és annak megfelelően az Ügyfelet is tájékoztatják.
A panaszok megválaszolása A Társaság a panaszokat teljeskörűen kivizsgálja, és részletesen megválaszolja. A válasz e-mail tartalmazza a panasz rendezésére vagy megoldására vonatkozó intézkedéseket, elutasítás esetén annak indoklását, és hogy mely szervezetekhez fordulhat jogorvoslatért. A panasz kivizsgálásáért a Társaság külön díjat nem számít fel.
Társaság a panaszokat fogyasztóbarát módon mérlegeli, és az alábbiaknak megfelelően jár el kivizsgálásuk, megválaszolásuk során:
A benyújtott panasz esetén Társaság lehetőség szerint minél előbb, de legkésőbb a panaszkezelésre vonatkozó jogszabályok rendelkezései szerint 30 napos határidőn belül írásban, indokolással ellátott választ ad a panaszra. Ha a panasz kivizsgálásához a Társaságnak további információra van szüksége, haladéktalanul felveszi a kapcsolatot az Ügyféllel, fizetési probléma esetén pénzforgalmi szolgáltatóval, bankokkal, technikai panaszok esetén az informatikai szolgáltatóval. Amennyiben a fenti határidőn belül a panasz teljes körű kivizsgálása nem lehetséges (pl.: a kivizsgáláshoz szükséges információ nem érkezik meg határidőn belül), a jogszabályban előírt határidőn belül a Társaság tájékoztatja az Ügyfelet a DVD Galaxis Kft álláspontjáról, a késedelem okáról, illetve amennyiben lehetséges, a panaszkezelési eljárás lezárásának várható időpontjáról, továbbá arról, hogy csak a kért információ beérkezését követően áll módjában a kiegészített választ az Ügyfélnek megküldeni.
Társaságunk a panaszt és az arra adott választ 5 évig őrzi meg
A Társaság a panaszokra elsődlegesen az Ügyfél által regisztrált e-mail címre küldi a választ.
A panasszal kapcsolatos adatkezelés szabályai
Társaságunk a panaszkezelés során különösen a következő adatokat kérheti az Ügyféltől:
a) panasszal érintett termék vagy szolgáltatás,
b) panasz leírása, oka,
c) ügyfél igénye,
d) a panasz alátámasztásához szükséges, az ügyfél birtokában lévő olyan dokumentumok másolata, amely a szolgáltatónál nem áll rendelkezésre,
e) a panasz kivizsgálásához, megválaszolásához szükséges egyéb adat.
Társaságunk a panaszt benyújtó Ügyfél adatait a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről szóló Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (Általános Adatvédelmi Rendelet), valamint az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezéseinek megfelelően kezeli. Részletes tájékoztatás a DVD Galaxis Kft Adatkezelési Tájékoztatójában olvasható (https://galaxiskisautok.hu/adatvedelmi-nyilatkozat-44).
Jogorvoslati fórumok
Az Ügyfél panaszának elutasítása, illetve a válaszadási határidő eredménytelen eltelte esetén az alábbi szervezetekhez fordulhat:
Az Ügyfél a bíróság, a lakóhelye szerint illetékes békéltető testület vagy a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi felügyelőség eljárását kezdeményezheti.
A békéltető testület előtti eljárásra az Ügyfél lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes. Az Ügyfél erre irányuló kérelme alapján lehetőség van arra is, hogy a lakóhely vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület helyett, az Ügyfél kérelmében megjelölt bármely békéltető testület folytassa le az eljárást.
A fogyasztóvédelmi tárgyú törvények alapján fogyasztónak nem minősülő Ügyfél (pl.: gazdasági társaság) a panasz elutasítása esetén a polgári perrendtartás szabályai szerint bírósághoz fordulhat.